niedziela, 18 stycznia 2015

Rozdział 6

Rose's POV

Pocałował mnie... On mnie kurwa pocałował! Co do diabła?! Szybko się od niego oderwałam.
- Co to miało do cholery być?! - zapytałam wkurzona
- Nic. - odpowiedział z chytrym uśmieszkiem
Postanowiłam wrócić do domu. Nie zostanę tu ani sekundy dłużej. Szłam długim korytarzem dopóki nie poczułam na swoim ramieniu czyjejś ręki. Nie mógł być to kto inny niż Harry. No oczywiście!
- Gdzie idziesz?
- Wracam do domu.
- Nigdzie nie idziesz. - powiedział wpatrując się intensywnie w moje tęczówki.
- Och, a żebyś wiedział, że idę! - wkurzona wyszłam z jego domu nie chcąc z nim już więcej gadać.

Harry's POV:

Siedziałem w kuchni dopóki zdałem sobie sprawę, że nie ma przy mnie blondynki. Zauważyłem, że idzie w stronę drzwi.
- Gdzie idziesz? - zapytałem.
- Wracam do domu.
- Nigdzie nie idziesz. - przez chwilę patrzyłem w jej błękitne oczy. Była wkurzona... Nawet bardzo.
- Och, a żebyś wiedział, że idę! - krzyknęła i wyszła z mojego domu. Pięknie.
Wróciłem do salonu i zacząłem oglądać TV. Nagle moja głowa zalała się myślami o niej. Jak ona całuje.

Rose's POV: 


Wróciłam zdenerwowana do domu. Jak on mógł mnie pocałować?! Jak?! Najgorsze jest to, że podobało mi się to. Podobało mi się to jak mnie pocałował.
Nie mam zielonego pojęcia, gdzie jest babcia. Sprawdziłam w pokoju ale nie było jej tam. Salonie, ani w łazience też nie. Weszłam do kuchni, a na lodówce znalazłam karteczkę:


Musiałam pojechać do pracy, miałam wezwanie. Mam nadzieję, że się nie gniewasz :)
Kocham Babcia xx

Westchnęłam i otworzyłam lodówkę. Wyjęłam z niej mleko, a z szafki płatki. Muszę coś zjeść. W pewnej chwili, w całym domu zgasły wszystkie światła i zrobiło się ciemno. Usłyszałam jak ktoś chodzi w salonie. Chwyciłam nóż z kuchennego blatu i poszłam do drugiego pomieszczenia.
- Kto tu jest!? - krzyknęłam.
- Wujek Sean, kochanie.
O kurwa...
________________________________________________________________________________
Hej, oto kolejny rozdział. Tym razem dodałyśmy troszkę szybciej ;)
Mamy nadzieję, że się wam spodobał. Liczymy na komentarze ! :*
PS: Ja (Karolina) zapraszam na moje ff. Liczę na komentarze z waszej strony, a jeśli spodobał wam się mój blog zaobserwujcie :* KLIK

Magda i Karolina x

7 komentarzy:

  1. Czekam na następny !! Już się nie umiem doczekać <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry :D Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. :)
    Życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Next , next szybko ! ;***** <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można zakończyć w takim momencie?! Czekam na next. Mam nadzieję, że dodasz szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu w takim momencie :o Next
    http://niki-mause.blogspot.com/ oddaje wszystkie obs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NEXT <3 ! !
    ZAPRASZAM DO MNIE :) http://inlifebeautifulmomentspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń